رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

بار دیگر حادثه دردناک "یوم‌الهدم" تکرار شد،‌ آن هم در حرم "عبدالسلام الاسمر" از معروف‌ترین امامزادگان قاره آفریقا. البته این بار وهابیان سلفی جسارت را به حد اعلای خود رساندند و نبش قبر کردند.

در سالروز تخریب قبرستان بقیع و شکستن قلب هزاران عاشق اهل بیت‌علیهم السلام بار دیگر این واقعه هولناک تکرار و عرش الهی به لرزه در آمد. قلب جهان اسلام به ویژه تشیع بار دیگر به دست خنجر وهابی‌های سلفی پاره پاره شد و معروف‌ترین امامزاده شمال آفریقا و بزرگترین محل تجمع محبان اهل بیت در کشور لیبی با خاک یکسان شد.







ولی این فاجعه به این جا ختم نشد و وهابی‌ها مزار این امامزاده شریف را تخریب و عمل قبیح نبش قبر را انجام داده و به جسد ایشان جسارت‌های بسیاری روا داشتند. حرم "عبدالسلام الاسمر"، امامزاده مظلوم از نوادگان کریم اهل بیت امام حسن مجتبی‌علیه‌السلام به عنوان بزرگترین قطب زیارتی شیعیان در کشور لیبی و شمال آفریقا به حساب می‌آمد که این واقعه عظیم در آن رخ داده و جهان اسلام را در بهتی عظیم فرو برده است.

شهادت 30 نفر از شیعیان لیبی
در این حادثه دردناک 30 نفر از شیعیان لیبی به شهادت رسیده و تعداد 212 نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند که خبرها حاکی از وخیم بودن حال تعداد زیادی از این مجروحان دارد.



 در سال‌های اخیر مفتی‌های وهابی بارها فتوای تخریب این امامزاده شریف را صادر کرده بودند، ولی به دلیل مخالفت‌های مردمی و دفاع آنان از حریم امامزاده، تروریست‌ها کار به جایی نبرده بودند، اما با سوء استفاده وهابی‌ها از اوضاع نابسامان و آشفته امروز لیبی، توانستند این جسارت عظیم را در برابر چشم مردم جهان انجام داده و چنین واقعه هولناکی را رقم بزنند.





 

الا لعنة الله علی القوم الظالمین ..

دعا کنید، دعا کنید زودتر آقامون بیاد ..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ 17:46 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 444
بازدید کل : 15721
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1